tisdag 17 juli 2012

Just nu i mitt liv...

Hej! 
Nu var det länge sen jag uppdaterade min Blogg.
Jag har sendan mitten av Januari jobbat som Moderedaktör på Damernas Värld och DV Mode vilket get mig lite tid över för annat. 
Jag har ett vikariat som är till årsskiftet vilket ger mig massa tid att utvecklas som stylist och massor med  nya fina jobb som jag kan dela med er.
Jag tänkte försöka lägga upp de jobb som jag hittills hunnit med att göra, mer kommer inom snar framtid så håll utkik och köp gärna tidningarna.
Ha de gott och hoppas ni njuter av sommaren, själv har jag 3 veckors semester fr o m nästa vecka.

Ps. för er som försökt nå mig via min adress malin@malinthorngren.com, den har legat nere sen i April och likaså min hemsida, jobbar på att få igång allt inom kort. Så länge kan ni se mina aktuella jobb här och maila mig på thorngren.malin@gmail.com istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar